AD Medicine

През 1999 г. група лекари от различни страни основават “AD Medicine”, със регистрация – Лондон, фирма създадена “от лекари за лекари”. Създаването на “AD Medicine” не е случайно. През последните години интересът към фитопродуктите, обикновено регистрирани като хранителни добавки, нараства стремглаво. Само в САЩ годишния оборот е от 12 млрд. долара. Често тези продукти се разпространяват от хора без медицинско образование или от представители на алтернативната медицина. Каква трябва да бъде позицията на лекаря в тази ситуация? Да се преструва, че такива средства не съществуват? Или да ги изписва само за да успокоява пациенти, които искат да вземат нещо “природно”. Но трябва ли да се игнорира факта, че в тези продукта е събран хилядолетния опит на човечеството? Или, че някои от съставките в тези продукти могат да влизат във взаимодействие с лекарствени средства и, съответно, лекарят най-малкото трябва да знае, какви продукти вземат неговите пациенти.

 

Все повече в медицината се затвърдява становището, че фитопродуктите трябва да бъдат обект на сериозни проучвания и да се препоръчват от професионалисти. Не случайно в последните години вместо термините “алтернативната” и “комплементарната” медицина все по-често се използва терминът “интегративната”. “AD Medicine” е създадена в отговор на тази тенденция. AD – additional, допълваща, допълнителна.

 

Лекарите на “AD Medicine” искат да създадат продукти на растителна основа, които могат да бъдат използвани от други лекари в своята практика наред с конвенционалните средства. Продуктите трябва да бъдат произведени в условията на GMP-стандарт, в производството да се използват само стандартизирани съставки с високо качество, а технологията трябва да позволява висока абсорбция и възможност за комбиниране на различни съставки.



Филтрирай по:

Категория
Цена

Имате въпроси?
Консултирайте се с нашите специалисти!


Задайте своите въпроси и получете отговор от квалифицирани специалисти.
Връзка с оператор

AD Medicine